MENU

Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ 

 

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Bagi Tahun 2019
Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ Tahun 2018
Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ Tahun 2017
Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ Tahun 2016
Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ Tahun 2015
Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ Tahun 2014
Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ Tahun 2013
Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ Tahun 2012
Pencapaian Piagam Pelanggan MBPJ Tahun 2011

Pelanggan yang dihormati, sila ambil perhatian Pencapaian Piagam Pelanggan dikeluarkan oleh pihak MBPJ setiap enam(6) bulan. Harap maklum.

NOTA : Semua jadual di atas adalah dalam fail "Portable Document Format" (PDF). Untuk membaca dokumen-dokumen tersebut, anda memerlukan perisian Acrobat Reader yang boleh didapati secara percuma dengan klik gambar di bawah :

Kemaskini Terakhir: Khamis, 24 September 2020 - 4:55pm